05 December 2009

IS Brutha RETARDED?

1 comments


So apparently BRUTHA (the reality show niggas?) is mad at
Dream cuz he said somethin. WHY R&B NIGGAS BEEFFIN?





So fuckin stupid
But as a hip-hop blogger it is my duty to
Let you hear it.
Here it goes

04 December 2009

She, Also, Can Get It. Lol

0 comments


REMEMBER THIS VIDEO???
WOW.
THIS SHIT WAS HELLA SEXY.
I MISS MYA.
PLEAS COME BACK WITH SOME (GOOD) SONGS, BABY.

WITH LOVE,

--SKY UNIVERSITY


Lol

She Can Get It [NSFW]

0 comments


Remember this?
wow.
Who wouldn't smash Lil Kim?
Man....I bet YOUR GRANDMA would smash Lil Kim
in this video.

29 November 2009

LUPE NEW MIXTAPE!!!!!

0 comments

YES!
We Got It!
CLICK HERE TO DOWNLOAD IT

05 November 2009

NICKI MINAJ + ROBIN THICKE

0 comments
Robin Thicke's new song "Shake It For Daddy"
featuring Nicki Minaj
was just released

wanna hear it?

There Ya Go ----> CLICK HERE 2 LISTEN

THROWBACK THURSDAY

0 comments
NO DOWNLOADS FOR THIS WEEK.
I THINK IT BE BETTER TO
SHOW VIDEOS.

I want you to pay attention tho this video
towards the end. Do you peep how (I think it was) B.G.
was in the background lifting up chairs
while dancing?
that's HILARIOUS to me.
*Note - VERY NSFW. Booty Booty Booty...Rocking.....Everywhere. Lol
BTW - Don't Mannie Fresh Look Like Winnie The Pooh? lol


[RANDOM VIDEO BUT WAS RELEASED 10 YEARS AGO]
Artist - HOT BOYZ
Song - I Need A Hot Girl
Album - Guerrilla Warfare (1999)



Now this video right here is legendary. This is the video that kicked off the then-teenaged Ciara's career. Those Goodies aren't in the jar anymore! LOL (See "Sex Love & Magic") Plus, this is one of the last time Petey Pablo was actually famous. Ohhh....did I offend? LOL.

[#8 on HIP HOP & R&B CHARTS THIS WEEK 5 YEARS AGO]
Artist - CIARA
Song - Goodies
Album - Goodies (2004)



I really had a hard time. I'm look at the Billboard top 10 for the week of NOV. 5, 1994. It was between [#1] I Wanna Be Down by Brandy, [#4] I'll Make Love To You by Boyz II Men, [#9] Flava In Ya Ear by Craig Mack (not the remix)
Hmmm..... Decisions, Decisions.

Well...Since is my blog I will do whatever the hell I wanna do SO....ima post the Flava In ya Ear Remix. <---Hip Hop Classic and this is a hip hop blog. wanna hold my dick too lazy, hold it for me lol


[#9 on HIP HOP & R&B CHARTS THIS WEEK 15 YEARS AGO]
Artist - CRAIG MACK
Song - Flava In Ya Ear
Album - Project: Funk da World (1994)

03 November 2009

This KidHas A Multipersonality Disorder & He Cheated On Himself........WITH HIMSELF [Smh]

0 comments

I Love To Singa ---YOUTUBE TUESDAYS

0 comments
I'm not sure where else they say this at but where I'm from [DETROIT METRO AREA] we say "Slappin'" and it is a positive verb meaning a song or party/event is "going hard" or is very exciting and/or intense to the point of overjoy by the listener or witness.

This cartoon.....is SLAPPIN'

lol

I love this cartoon. Its hella old but it still go hard.

YOUTUBE TUESDAYS -- I Know Y'all Remember This Cartoon

0 comments
Last week on Twitter, one of the #TT (trending topics) was "Old Skool Cartoons" or something like that. So I had to hit y'all with two of my favorites.

Here's Freekazoid

02 November 2009

BABY BY ME - 50 CENT F/ Ne-Yo

0 comments
THE VIDEO ----> YOUTUBE <---click there.
Special Thanx To The Sound Buzz

Lil Wayne - No Ceilings Mixtape Review

0 comments
In Case You Hate Reading (If So You Shouldn't Visit A BLOG Site But Whatever)

Wayne Scores 8/10 ; 4 Stars ; A-
Wanna Know How Can I Got This?
Read Further.



Before I begin, let it be known that since the release of the 2005 single "Fireman" from Tha Carter II, I haven't been a Lil Wayne fan. Don't get me wrong, I like a couple of Wayne songs here and there. I liked Dedication and Drought 5 but that's about it. I feel Wayne raps about THE SAME SHIT. EVERY SONG! Carter III had a share of hot songs but outside of those like...what...6..to me it was predictable. And I hate that shit but I don't hate on him. Well, thats a blog for another day.


I heard Wayne's rendition of Fast Life Youngsta's "Swag Surfin" a couple of weeks before the release of No Ceilings and I loved it. I thought that freestyle was of the caliber of his freestyle off of Beyonce's "Upgrade U", which anyone with half of a hip-hop brain knows that was close to perfect. Then, like the rest of you I heard "Ice Cream Paint Job". Once again, Hotness. Not as good as "swag Surfin" but still hot.

The rest of the mixtape packs endless punchs with its extravagant similes. To me, "D.O.A" falls short. It doesn't excite or keeps attention like some songs on the mixtape. The interludes seem purposeless, but it's his mixtape let him do what he wants right?

I think it is fair to say the guest apperance were less that satisfying. I can not fully decphier if it because Wayne did so good or his guests are just naturally ass. An example would be "I Think I Love Her" with Tyga + Chanel (spelling? or is it Shanel?) come up dim while Wayne shines over a beat he says he doesn't even like. Also Drake + Nicki Minaj do not even appear on the mixtape which every one favorit Young Moolah memebers at the moment. I just hope Wayne can keep up this SUPER fire before his sentencing in February (gun charge) which he serve Eight months to a year. Wow. Wayne.....drop another mixtape. This mixtape is better than your album Carter II honestly.

A Month Vacation

0 comments
Sorry SKY U Students.
I had to take a semester off.
Due to boredom of the blog + lack of intrest + research

I wanted to come back & hit y'all with some hotness.

In the month of November, I will put out mixtapes
and albums from artists all over of the country

If You have a project you want to be released
on the site.

E-MAIL ---> JayLangston@Rocketmail.com


ALSO
Sky University's Twitter account no longer exist.

Anything Else?

Yeah....New Song For Download.

I'm Back Bitches.
lol



LLOYD - "She's Holdin Out"

01 October 2009

Kanye West/Lady Gaga Tour Is Canceled

0 comments

If you were planning to see Kanye West and Lady Gaga together, better hope you saved that recording of the MTV Video Music Awards on your TiVo. A national concert tour featuring Mr. West and Lady Gaga has been canceled, The Associated Press reported. The concert promoter Live Nation was to produce the tour, which was to be called “Fame Kills” and run from November through January, but on Thursday announced that all dates had been canceled. No official reason for the cancellation was given but Live Nation said that ticket holders would receive refunds.
Source: The NY Times

Throwback Thursday

0 comments
**This Entry Shows Us What Was Hot This Day (or week) 5, 10, 15 & 20 Years Ago.


*RIGHT CLICK "SAVE LINK AS" TO SAVE
15 Years Ago - Number 3 On The HIP-HOP AND R&B Charts -- Aaliyah - At Your Best



*RIGHT CLICK "SAVE LINK AS" TO SAVE
15 Years Ago - Number 10 On The HIP-HOP AND R&B Charts -- Brandy - I Wanna Be Down



*RIGHT CLICK "SAVE LINK AS" TO SAVE
10 Years Ago - Number 8 On The HIP-HOP AND R&B Charts -- Juvenile - Back That Thang Up



*RIGHT CLICK "SAVE LINK AS" TO SAVE
5 Years Ago - Number 1 On The RAP Charts - Terror Squad featuring Fat Joe & Remy Ma - Lean Back



*RIGHT CLICK "SAVE LINK AS" TO SAVE
25 YEARS AGO!!!!!! #1 SONG IN THE US - Prince - Let's Go Crazy


Source: Billboard.com